poniedziałek, 27 maja 2013

Na dzień matki...

Wczoraj był dzień matki.Dla mnie szczególne bo podwójne święto.
Jestem mamą-3 kochanych dzieci.
Mam cudowną MAMĘ która szanuje i jest dla mnie niesamowitą ostoją.
I...wczoraj minęło 12 lat wspólnego życia z M.Już 12 lat minęło-chmur i słońca.I oby tych kolejnych wspólnych było jeszcze więcej :)
I na koniec dwie inspiracje kartkowe które stworzyłam specjalnie na tę okazję :)
Moje karteczki zgłaszam na wyzwanie Scrappo - MAMA i Zainspiruj się #6 GEOMETRYCZNIE Pomorskie Craftuje - na które zgłaszam pierwszą prace w ksztalcie koła.Jakoś koliście mnie zakręciło :)









XOXO
Iwona

8 komentarzy:

  1. Piękne karteczki:)P.S.mam nadzieję,że o mnie pamiętasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. obie przepiękne ... i takie delikatne jak uśmiech matki ... dziękuję za udzial w wyzwaniu - Ki DT POMORSKIE Craftuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie urocze, dodatki perfekt!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne delikatne i eleganckie karteczki;) Dziekuje za udział w wyzwaniu Scrappo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)