niedziela, 10 marca 2013

Artjournal i relacja z spotkania

Witam niedzielnym porankiem:)
Wczorajsze spotkanie z Handmadebymama nalezalo do bardzo udanych.Juz dawno niespotkalam tak cieplej i otwartej osoby jak Agnieszka.Jej prace które mogłam osobiście pomacać są cudowne,a dzieciaki pełne serca i otwartości po mamusi:) Tak szczerze to juz nie mogę sie doczekac kwietniowego spotkania :)Było fantastycznie!!!








A to jej tajemne miejsce gdzie powstają wszystkie cudeńka


Agnieszko dziekuje Ci za wspaniae spotkanie!


Chciałabym pokazać Wam jeszcze Artjournalową książeczkę którą zrobiłam na swoje prace.Stworzyłam go według mapki pomorskie-craftuje







I jeszcze artjournal matematyczny który powstał na wyzwanie SP



Życzę błogosławionej niedzieli
XOXO
Iwona

4 komentarze:

  1. no kochana jakby cie "u nas" mogło zabraknąć :o) piekna interpretacja mapki - DT POMORSKIE craftuje ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace, obie wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja mogłam przeoczyć ;) Kochana to ja Ci dziękuję za wspaniałe spotkanie !!! Ściskam mocno !!! i padam na łóżko ;) ze zmęczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)