czwartek, 11 października 2012

Z tęsknoty utkana...

Złota polska jesień rozpieszcza nas w tym roku.I oby jak najdłużej.Stworzyłam karteczkę która wyszła mi słonecznie


Zrobiłam ją wedługg palety którą zaproponowało Kreatywne pole strasznie się mi spodobała


A na blogu Romantycznego Ilsu znajdziecie wyzwanie z mapką.Bardzo ciekawa i stwarzjąca wiele możliwości mapeczka:)



Moją z tęsknoty utkaną /wyzwanie SP/karteczkę zgłaszam na te dwa wyzwania:)
Przy okazji pokażę Wam mój żołedziowy wazonik-który wczoraj zaprezentowałam na swoim fotograficznym blogu :)




Miłość niech w duszy gra każdemu z Was:)

XOXO
Iwona



9 komentarzy:

  1. Barzo ładna. Właśnie idealnie się kojarzy z tą złotą jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolorystyka wyzwania,a kartelucha cudna !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta karteczka:) Oby nasza jesień była tego roku tak słoneczna jak ta kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, taka słoneczna, ciepła jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Wspaniale (by nie powiedzieć idealnie) skomponowane, a ten żółty wstążkowo-materiałowy akcent - wyśmienity!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)