poniedziałek, 29 października 2012

Kochaj....

Witam w poniedziałkowy poranek:-)
Weekend miałam wyjątkowo udany. Szkolenie fomacyjne w Licheniu na ogólnopolskim zlocie Hospicjów,przyniosło mi nowe doświadczenia.Poznałam masę cudownych ludzi o wielkim sercu.Dlatego postanowiłam ten tydzień zacząć od myśli znalezionej w necie

RÓB TO , CO CIĘ USZCZĘŚLIWIA . BĄDŹ Z KIMŚ , KTO SPRAWIA ŻE SIĘ UŚMIECHASZ, ŚMIEJ SIĘ TYLE ILE ODDYCHASZ , I KOCHAJ TAK DŁUGO JAK ŻYJESZ .
KOCHAJ DAJĄC SERCE I CAŁEGO SIEBIE,BO KAŻDY DOBRY CZYN ZOSTANIE ODWZAJEMNIONY WIELKIM SERCEM DRUGIEJ OSOBY

serduszko zrobiłam w zeszłym tygodniu dla pewnej dobrej duszyczki:-)


Życzę Wam siły i wielkiego serca :*
XOXO
Iwona

5 komentarzy:

  1. Piękne przesłanie,racja kochajmy całym sercem ,bo warto:-)życzę udanego tygodnia i pozdrawiam:-)
    P.S.
    Serducho przepiękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serducho i piękna myśl. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywna myśl :) Serce - istnie gołębie :) Wygląda na niewinne i czyste, piękna dekoracja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)