wtorek, 14 sierpnia 2012

Kartka dla księdza...

Okazje typu jubileusz posługi kapłańskiej wolę o 100 razy mocniej niż pożegnania księży odchodzących do innych parafii.Niestety za niedługo bo już 26 czeka nas w parafii to drugie.Dwóch wspaniałych wikariuszy odchodzi i trzeba się będzie na nowo uczyć przy nowych.Liczę jednak że będą mieli tą ikrę co poprzednicy.Karteczkę którą Wam dziś przedstawię zrobiłam dla księdza Zbigniewa z okazji 20 lat posługi kapłańskiej dla Pani Marty.Trochę podobną do karteczki którą robiłam już dość dawno,ale jednak z wieloma różnicami





XOXO
Iwona





11 komentarzy:

  1. Świetna karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita praca, podziwiam i gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje kochane za te cudowne komentarze,nawet niewiecie jak dodaja mi skrzydeł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny raz zastanawiam sie jak ona jest zrobiona. Osobno zachwyt, bo jest piekna, ale temat mnie nurtuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Halinko specjalnie dla Ciebie link do tutoriala Tri-Shutter Card

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kartka! mam pytanie, czy mogę trochę odgapić, bo muszę zrobić na 50. rocznicę święceń... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)