piątek, 15 czerwca 2012

Uscrapowane..

Dwa tygodnie temu byłam na cudownym spotkaniu u Viol .Relacje z tego spotkania znajdziecie TUTAJ
Zrobiłyśmy mini książeczki,moja to ta z słonecznikiem




przygotowałyśmy karteczkę bez użycia maszynki
moja


i zrobiłyśmy scrapa dla wylosowanej osoby...ja zrobiłam dla Axdesign





W zeszłym tygodniu odbyło się ostatnie spotkanie u Axdesign.Niestety niedane mi było w nim uczestniczyć :( sytuacja losowa...Basia się mi pochorowała :(
Zrobiłam jednak prace na tematy które były zaplanowane

mini album


kwiatki własnej roboty


alertowanie użytkowego przedmiotu
zalterowałam pudełko po zapałkach tworząc mały aparacik fotograficzny


Jest mi naprawdę przykro że nieumiałam być wtedy z nimi :( ale mimo iż było to ostatnie spotkanie uscrapowanych to mam nadzieję że nieostatnie NASZE :)

XOXO
Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)