niedziela, 22 kwietnia 2012

Sobotnie popołudnie z uscrapowanymi...

To było pierwsze moje takie spotkanie i było fantastycznie! Niebędę dużo mówić tylko pokazuję fotki:) Viol i Anitka
Dorotka
Moja Basieńka ostro dziurkuje :D
Na przystawkę było ATC – Moja ulubiona pora roku Zbieg okoliczności na nas 4 ,3 lubią lato.Wylamala sie Dorotka która lubi białą zimę:D
i mój ateciaczek
Danie główne to Kartka sztalugowa. Przy okazji nauczyłam sie sposobu Dorotki na ten typ kartek:*
moja
A na deser pobawiłyśmy się quillingiem to nasze quillingowe wariacje
Moja
Losowanie ateciaczków na wymiankę miedzy soba -losowala Baska
I na koniec wszystkie razem w grupowym zdjeciu:D
Bylo fantastycznie i juz sie niemoge oczekac nastepnego razu :) XOXO Iwona

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)