niedziela, 1 kwietnia 2012

15 dni...

Przez przypadek znalazłam się na blogu MAI.I szczerze wpadłam jak śliwka w kompot :) Jestem pod wrażeniem jej bloga.I to tak wielkim wrażeniem ,że zdecydowałam się wziąść udział w jej 15 dniowym projekcie fotograficznym.Niby czas niedługi...ale zobowiązuje do pewnej systematyczności.Mam nadzieję że podołam :)
Dziś pierwszy pkt zaliczony -mam nadzieję
Autoportret to jest chyba to co zawsze mi największy problem stwarzało.Poprostu nielubię się na fotkach:/ już tak mam...i nic na to nieporadzę

Photobucket
To ja ;D

Przy okazji zalogowalam sie na Follow my blog with Bloglovin .Jest to naprawde fajna i przejrzysta przegladarka wielu ciekawych blogow:)
Pozdrawiam
Iwona

6 komentarzy:

  1. jak można się nie lubić na fotkach jak się tak pięknie wygląda!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja Cie znam tylko z fotek i bardzo je lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko, nikt chyba się nie lubi na fotkach (no chyba, ze przepięknie podmalowana, uczesana i zdjęcie świetne). ;) dziękuję za udział w wyzwaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z przedmówczyniami :* pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna z Ciebie kobietka i trzeba się polubić na fotkach i ja poproszę o takich więcej !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)