piątek, 13 kwietnia 2012

15 dni WYZWANIE FOTOGRAFICZNE - Dzień 13 -PRZY PRACY KREATYWNEJ

Hej kochani:D
Wstaję a tu piękna pogoda na dworze ,słońce świeciło mi na twarz i spać niedało.Lubię takie dni.Dziś moja córcia kończy 10 lat -mam więc ogranicznik czasowy bo ciacho piec będę a konkretnie torta bezowo truskawkowego.Na sama myśl dzieciaki już się cieszyly:D Przyjdę wieczorkiem i Was poczęstuję :D
A dziś odpowiedż na kolejny temat wyzwania fotograficznego:)
Na fotce moja trójca i sąsiadka Iga w akcji gliniarskiej:D fotkę udało sie mi wczoraj uszczelić :)






XOXO
Iwona

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla córci!!! Tort bezowo truskawkowy - toż to niebo w gębie!! mnie poranek powitał raczej pochmurnie i chłodno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat dla córeczki. Jak zgodnie dzieciaki pracują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za życzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)