sobota, 3 września 2011

Samochodem w wielki świat....

Miałam przyjemnośc zrobienia kartki dla chłopca.Trochę się jej bałam bo osoba która tę kartkę zamówiła zdała się całkowicie na mnie.Wolę jak mi się określa typ kartek które się podobają a w tym wypadku...no cóż pogłówkowałam i zrobiłam kartkę z autkiem.W końcu który chłopak nielubi aut? I ważne że zamawiającej się podobała:)

Photobucket

Photobucket
uzylam ,papier zdaje sie ze z Wycinanek,wykalaczke,autko z netu-autor nieznany.wyciełam go ,posklejalam każdą część osobno i zrobiłam w 3D


W moim aucie brakuje paliwa a chętnie bym pojechała na jakiś dłuższy wypad...No cóż trzeba poczekać do wiosny...Będzie więcej czasu i kolejne wakacjei nuż się uda gdzieś dalej wyjechać :) Plan jest i mam rok by go zrealizować :D

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)