poniedziałek, 26 września 2011

Jesiennie...

No i zaczął się nowy tydzień:) Weekend spędziłam na błogim lenistwie w gronie rodziny i moich dzieciaków.Wczoraj była tak piękna pogoda że grzechem byłoby siedzieć w domu.Poszliśmy na spacer z dzieciakami do Parku Zdrojowego.Uwielbiam tam wracać i robić właśnie tam fotki.Moja ślubna sesje już dobre parę lat wstecz była również w tamtym miejscu.Teraz gdy jesień już nadeszła i wkoło zaczynają mienić się drzewa w różnych kolorach robienie fotek dzieciakom to istna przyjemność :)Niebędę więcej gadać i Wam pokażę parę najfajniejszych:)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


No i tak w jesiennym nastroju z pozytywną energią na nowy tydzień przesyłam trochę tej energii dla Was :D
Chandra odeszła , samopoczucie zaczęło się poprawiać i dziękuję za słowa otuchy:)
Buziole :*
Iwona

2 komentarze:

  1. Uwielbiam ten park:) Jak byłam mała często chodziłam tam na spacery z dziadkiem.
    Teraz nie mam już możliwości się przechadzać tym parkiem bo mieszkam kilka set kilometrów od niego. Zdjęcia są super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)