środa, 13 lipca 2011

Uhakowskie brązy i tekturowe wyzwanie Scrappassion i wyzwanie na blogu Kreatywnym

Pokochałam ateciaki są cudownie relaksujące i wspaniale się je robi.Dlatego na tekturowe wyzwanie Scrappassion i brązowe wyzwanie UHK zrobiłam właśnie ateciaka,którego złagodziłam wiśniowym kolorem.A że na blogu Kreatywnym jest wyzwanie ZAPROSZENIE NA HERBATĘ / KAWĘ to wyszedl ateciak kawowy
więcej się nie rozpisuję bo skwar za oknem przyciąga jak magnes na długi spacer :D
I foteczki

Photobucket

Photobucket
Użyłam tektury ,brązowego papieru z torebki po prezencie,stempla by Jolagg,brązowego guzika,brązowej muliny,sznurek oczywiście w brązach i ćwieka

6 komentarzy:

  1. Zawsze podziwiam osoby potrafiące na małej formie pokazac tak wiele..piękny ATCiak!Dziękujemy za udział w wyzwaniu!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna praca:) Każdy przyjąłby takie zaproszenie na kawkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem straszna kawoszką i już czuję się zaproszona !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza praca :D miło by było gdyby wpis o kreatywnym blogu miała aktywnego linka ;)
    pozdrawiam
    vernon

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Uwielbiam ATeCiaki :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)