poniedziałek, 25 lipca 2011

Lawendowe pole...czyli komplecik dla kogoś specjalnego

Z ogromną przyjemnością podjełam sę wyzwania MIXEDMEDIOWEGO które pojawiło się na SP.
Kolor i zapach lawendy jest cudny a że potrzebowałam prezent dla kogoś specjalnego zdecydowłam się na zakładkę,broszkę i exploding boxa właśnie w tych kolorkach
Zakładeczka została wzbogacona o namalowaną przezemnie pastelami lawende,utrwaliłam je utrwalaczem do pasteli,całość potraktowałam bezbarwnym lakierem i dla okraszenia na wiatraczkach użyłam brokatu w kleju.Do zrobienia tego zestawiku użyłam cudownych papierów I Love Scrap który ostatnio dostałam w prezencie :)
A to mój zestawik
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Mam nadzieję że osoba do której idzie ten komplecik będzie zadowolona:)
Za wszystkie miłe komentarze bardzo Wam dziekuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)