środa, 6 lipca 2011

Dla chłopca

Dostałam specjalne zamówienie dla chłopca lubiącego deskorolkę i bionicle.I co tu robić?Stempla żadnego z robotami niemam a namalować takiego bionicla to dla mnie masakra,już o niebo wolę deskę
Dlatego stworzyłam nowy stempelek który już niedługo znajdziecie w Digi-Scrap.pl
Photobucket

A to karteczka dla tego czarującego chłopaka:)

Photobucket


Photobucket

Stempelek tochę przyciety by uzyskać efekt kół.Prosta kartka z niezawieloma dodatkami.Ten chłopak woli w końcu roboty niż różyczki :)
Użyłam papierów które mam od joligg,tasiemki od Ajec i trzy oliwkowe różyczki z naszej kwiaciarni


Na dziś to wszystko...idę spać bo padam na pyszczek....
Życzę Wam sppokojnej nocki i za każdy miły komentarz dodający mi skrzydeł dziekuję....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)