czwartek, 21 lipca 2011

Czekoladki z nadzieniem waniliowym...

Mmmmmm...uwielbiam slodycze a ze w Szufladzie trwa akurat skodkie Wyzwanie # 32 którego tematem są: "Słodycze, które kochamy - czekoladki, ciasteczka, torciki, babeczki ..." zdecydowałam się zrobić ten czekoladowy notesik:)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Użyłam zwykłych brązowych kartek,gaze zafarbowałam w kawie - pieknie kawowo pachnie :),różyczki ślimakowe skręciłam z papieru który pofarbowałam oliwkową farbą do tkanin,kluczyk,sznurek,mulinę ,brązowy guziczek również z odzysku,oraz wycięłam kawałek czekolady z opakowania po czekoladzie,i kwiatka z naszej kwiaciarni :)
Całość wyszła bardzo apetycznie a zapach zachęca do sięgnięcia po coś słodkiego ;)

6 komentarzy:

  1. Przepiękna czekoladowa praca. Cudo!
    Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepyszny. Chętnie schrupałabym go w całości :)
    Fantastyczny klimat.
    Dziękuję za udział w zabawie
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Szuflada

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, ostatnio farbowana gaza też pojawia się w moich pracach :) Powodzenia w Szufladowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to mi autorka wyzwania narobiła apetytu!
    Oglądam Wasze prace i ślinka mi cieknie!
    Notesik jest poprost cudny!
    Bardzo apetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutki!!! Dziękuję za udział w zabawie Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super napisane. Musze tu zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)