wtorek, 5 lipca 2011

ATC WYMIANA # 18 - SOWA MĄDRA GŁOWA

Ostatnio zdecydowalam się na wzięcie udziału w wymiance ATC.Było to dla mnie wielkie przeżycie gdyż nigdy wcześniej w czymś takim niebrałam udziału
Moje ATC zrobiłam według skojarzeń które sie mi nasunęły na myśl.Moja sówka(stempelek joligg) jest połączona z mózgowiem(fotka z netu) tak się mi skojarzylo a klucz pod sową bo to ona jest kluczem mądrosci czyli Sowa mądra głowa :D

Photobucket

Photobucket


Moją wymiankową partnerką była RINA.Zobaczcie co za cudeńko od niej dostałam


Photobucket

Photobucket

w przepięknym opakowaniu

Photobucket

Wierzcie mi że ręce się mi trzęsły jak dotykałam pierwszy raz to cudeńko
Strasznie sie mi podoba :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)