poniedziałek, 6 czerwca 2011

Sposób na cukier w kostkach :)

W sobotę i niedzielę balowałam na weselu....Młodzi zamiast kwiatów zażyczyli sobie coś słodkiego....W pierwszej chwili pomyślałam o cukrze i chwilkę póżniej go kupiłam...Niestety opakowanie cukru w kryształkach ma tylko jedną zaletę - jest sztywne...Ale na prezent jeśli chodzi o wizualność sie nienadaje...Dlatego ostro wziełam się do roboty tworząc przy okazji nowego stempla,będzie go można już niedługo znależć w DIGI-SCRAP.PL...
A teraz czas na fotki,zobaczcie co wyszło z tego mojego tworzenia :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Użyłam sztucznych kwiatów które opaliłam i do fioletowego dołożyłam żółtej koronki dla zwiększenia kontrastu,papier i stempel czarny ktory jes pod kwiatem z Plastusia,perełki,stempel zrobiłam,motylki z dziurkacza,fioletowa wstążka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)