czwartek, 9 czerwca 2011

Ateciak nr 1

Od dłuższego czsu przyglądałam się wyzwaniu ATC na SP.Podobało się mi ale niebardzo wiedziałam z czym się to je.Tak to jest że ciągle się czegoś uczyć trzeba,a jeśli chodzi o realny scrapboking to jakby niebyło baaaardzo się różni od Digi
Cieszę sie jednak że poczytałam trochę więcej na temat ateciaków i zmierzyłam się z tym wyzwaniem
W tym tygodniu na ateciakach dominują owady
Z dumą przedstawiam Wam swój pierwszy wymęczony ateciak,i napewno nieostatni gdyż ta forma baaaardzo się mi spodobała

Photobucket

Photobucket
credits:papier Ki,tektura,biedronka z recyklngu pomalowana bezbarwnym lakierem,farba czerwona plakatowa,wierszyk autor nieznany,koronka i żółte piórko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)