wtorek, 28 czerwca 2011

ATC Sprzączka

Ateciaki-strasznie się mi spodobała ta dziedzina scrapbokingu.Malutkie i wymagające niezłej gimnastyki umysłowej dzieło.
To już czwarty mój ateciak i napewno nieostatni.Niewiem czy sie niezdecyduję zrobić wszystkich które były już w wyzwaniach na SP.Tak dla wypróbowania swoich sił...
W tym tygodniu wyzwanie SP ALTERED ART polega na użyciu drobiazgu krawiecko-odzieżowego, a mianowicie sprzączek. Można wykorzystać sprzączki od pasków do spodni, czy bardziej ozdobnych damskich, od pasków do zegarków albo pończoch, ważne by były w pracach widoczne i rozpoznawalne. Co do reszty- hulaj dusza, więcej ograniczeń nie ma:-).Dlatego zdecydowałam sie na ateciaka.Wizja zaistniała w głowie ,ale mimo to wyszło trochę inaczej niż początkowo planowałam.Muszę koniecznie zaopatrzyć się w papiery.Strasznie mi ich brakuje.Ciężko bo jade końcówkami :(
Ale moż sie uda coś wygospodarować i w lipcu sobie zafunduję?Trzymajcie kciuki aby tak było :)

I mój ateciak

Photobucket

Photobucket

Photobucket
uzylam papieru ktory dostalam od joligg.manekin wycielam,piorko,koronka,tiul,rozyczki z naszej kwiaciarni,wstazeczka rozowa,tekst wydrukowany,no i oczywiscie sprzaczka z cyrkoniami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)